Friday 23 March 2012

akhirnya perpisahan berlaku jua.... :'(

hye semua dan slamat malam....aku ade satu cerita yang aku nak kongsi ngan korang semua...mungkin crita ni ade yang da taw dan ade yang x taw lg....tp bg yang da taw tu korang boley jew bace and yang x taw lg korang harus bace..hurm....dulu dekt blog ni aku ade cite pasal one person ni yang pnah 'couple' ngan aku.....almost one year aku ngan die.....and perkataan 'couple' tu berakhir pada 21 / 03 / 2012/ pukul 10.45 minit pagi...menjdi stau tragedi yang x boley aku luipew kan sampai saat ni...aku masih teringat lagi perkataan 'break-up' yang kuar dari mult ak..aku pown x taw np perkataan tu yang kuar first2 dri mulot ak....ok crite nye mcm ni..........


aku minx putus dengan die bersebab dan sebabnye ialah die curang blakang aku dan at the same time die couple ngn orang lain dalam diam2..memang x la kan aku nak diam kan diri aku jew.....aku tak sangkew orang yang aku percaya selama ni,orang yang aku sayang selama ni wat kt aku mcm ni.....sanggup die wat aku cam ni....slama ni aku stia dengan die....aku sayang die sangat2 tapi entah la.....aku x taw ape salah aku dekt die smpai die sanggup wat aku cm ni....kalau da x sayang aku lagi jgn la wt cm ni kt aku....aku ni bukanye tunggul kayu yang x de hati dan prasaan...aku ni manusia...aku da hati dan persaan la.....dan paling mengejutkan aku lg die couple ngn rakan FB aku sendri... WHAT THE HELLL....si budk tu pown x ley ke cri orang lain.,.,np nk die jg....nak DUIT die ke????????????HURM...........x pe la bia kan bnda ni jd pngjaran kt aku...

No comments:

Post a Comment