Saturday, 24 March 2012

saya suke kan awak..tapi......

saya sukekan awak...cuma perkataan itu saja yang boleh saya ucapkan tetapi tak boleh untuk saya luahkan kerana mungkin awak suke kan seseorang bukanye saya.....saya terima tu dengan terbuka..saya sukekan awak selepas saya jumpa awak ari tu....awak nak taw x kenapa saya suke kat awal..yang pertama sekali sebab perwatakan awak yang membuatkan saya tertarik dengan awak...cara percakapan awak...senyuman awak....mungkin kalau orang lain tengok dorang akan cakap...biasa jew...tapi bagi saya tak biasa...sebab ape yang ade dekat awak tu membuat saya tertarik....sebab tu saya dah mula sukekan awak...tapi saya hanya perlu simpan perasaan suke kat awak tu atas dasar bersebab.....mungkin kite pernah msej sebelom ni....tapi tak pernah kol.....dan mungkin awak lebih mesra dengan teman baik saya...tak perlu lah saya sebut name die kan....mungkin kite jarang mesej n tak selalu berhubung...dan saya taw awak memang sibuk sangat2 kan....its ok i understand your situation now....tapi saya tak boleh lari dari kenyataan dan fakta ini yang saya suke kan awak.....saya pown tak taw kenapa mesti ada perasaan cemburu bile awak dengan die.....saya bencikan perasaan ni....saya tak nak bermusuh dengan sahabat baik saya disebabkan benda bodoh macam ni....tapi saya tak boleh lawan perasaan cemburu ni.....saya lebih rela melihat kawan saya bahagia dari kami berdua bermusuhan.....hanya itu yang boleh saya cakap kan sekarang...SAYA BETUL-BETUL IKHLAH SUKEKAN AWAK......

No comments:

Post a Comment