Thursday 24 May 2012

cite la......

salam jumaat semua....kali ni entry saya tak taw lagi la nak cakap pasal ape....hah saya taw...entri kali ni nak cakap pasal semester yang nak msuk lagi lebih kurang seminggu lebih je....memandangkan semester ni saya da msok semester 5 so da senior skit la kot...sikit je x bnyak pown..hahaha....and the most important is all semester 1 student kena amik signature budak2 senior2 termasuk la sy ni...hahaha....x sabar rasenye nak induction dorg nt...nak swoh dorg wt mcm2...hahaah..jahat tak...jahat kan aku ni..hahaha....well thats me....huhu...ok x baik la buli budak2 junior kan...sy nak jdi senior yang baik lah..x nak buli2 dorg...tapi klau yg x wat hal ngn sy x pe....if die wt hal hah taw la sy nk wt ape kan...agagaga....nampaknye tggal lagi satu semester jew lagi..insyallah tahun depan bulan 3 aku da hbis....doa-doakan saya semoga dapat grad ngn kwn2 sy ye....~amin~.....dan subject2 smester kali ni sngat la tough and very hard to carry...so i must struggle and study smart to get better pointer....dah berazam da kalau semster ni punye pointer naik nak puasa tiga hari...hehehe...tak sabr nak balik melaka nak jumpe kawan2 dan classmate yang gila2 mcm aku ni..hehehe....ook la sy nak makan n g smbhyang jumaat..bubye...

No comments:

Post a Comment