Monday 9 July 2012

its him.... :)

 salam semua....malam ni saya nak cerita sikit pasal kawan baik saya ni...ceritanya bermula macam ni...jeng...jeng...jeng...ok ceritanya bermula macam ni....saya kenal die ni masa saya dari semester 1 lagi....mase kiteorang same-same nak pegi induksi dekat senior dan mase tu juga la saya kenal dengan kawan saya ni..mula-mula saya kenal die hurm cara percakapan die membuatkan saya annoying la jugeksss kan....tapi da lame-lame ok memang die cakap memang ade slanga R macam orang puteh....hahaha...jangan marah ye.....bak kata owang puteh first expression...eh betul ke x.....huhuhuhuhu....my first expression saya ingat die nie sombong jenis yang tak bergaul dengan orang...tu pandangan pertama saya mase saya kenal die....da lame-lame saya jadi kawan die dan dari situ saya taw perangai die macam mane....benda yang paling suka die buat ialah ambil gambar,ambil gambar dan ambil gambar.....tu je keje yang die suke buat bile die betul2 bosan....huhuhuhu...tapi saya tak taw la kan kalau die suke wat benda lain slain tu...huhuhu...hah yang paling penting soalan yang sama akan die tanye kat saya " lan , aku ni gemuk mcm orang tu ke?" "lan,badan aku ni macam budak tu ke?" " wei, aku gemuk la....!!!" "aku nak diet la lan....boleh tak??" " lan,aku ni pendek sangat ke?" itu antra soalan-soalan yang akan keluar dari mulut die...hahaha...jangan marah ye tuan empunya bdan....actually, banyak lagi soalan-soalan yang sama die tnye kt saya tp x kan nak bg taw semua kan.....kiteorang da kenal dan kawan da lame da.....da dua taun masuk bulan 6 ari tu.....sekarang kite orang semester 5...lame la juga tu..ape2 masalah die akan kongsi dengan sy....die akan cite dengan saya....dan kalau sy ade msalah pown sy akan cite n kongsi dengan die....yang paling bestnye die penah ikut sy balik kedah....thats the best moment evaaaa.....new experience for him...sebb die ade bg taw sy yang die x pnah turun kedah then one day tu sy pakse jg die ikt sy balik kedah....and finally he followe me....huhuhu....so stay umah sy seminggu.....he looked excited and enjoy...yang paling best skali die excited bile nampak air terjun...hahaha..tu paling lawak.....sy da kenal dengan keluarga die dan die pown da knal keluarga sy.....my mom sangat suke tgk die makan sebb die ni makan ape je yang boleh dimkan....smpai my mom suwoh die dtg lagi...huhuhu....sy slalu juga ikt die g umah family die...kteorg ni sebenarnye banyak sangat persamaan...dari segi saiz kasut , seluar, baju dan dll...huhu....bila sy tengok family die sy tringtkan family sy sebab mama die suke masak dan mama sy pown suke msak....dan family die mcm family sy...huhuhu...kiteorang memang banyak persamaan sebab tu kiteorang boleh jadi kawan baik dan rapat.....hah ade lagi satu cite....yang lawaknye ade junior2 sy ckap yg saya nie coupel dengan die....da bnyak junior yg ckap mcm tu..hahaha...memang lawak..bile sy cite kt die die pown gelak.....memg tak la nak couple dengan kawan sendri kan...hahahaha......actually kteorg kalau klua memg berdua je tak pown bertiga dengan kwan kteorg name die zainab fasihah....daripada satu hostel , ke satu bilik dan sekrang ni kiteorg berdua da stay satu umah....sepanjang sy kawan dengan die,die x penah sakitkan hati sy ke ape....die baik sangat2 dengan sy.....for me die sgt concern dengn kawan2 die.....ade satu hari tu die penah mengeluh dengan saya.....kenapa die slalu disakiti dan die sakit hati sngat....sy cakap kt die biar orang buat dekat kite tapi jangan sesekali kite yang buat kat orang tu...sebab di dunia ni kan ada KARMA....bia KARMA tu yang balas....he is my best friend ever......sy hrap hubungan sy dengan die sebgai KAWAN BAIK & KARIB akan kekal hingga akhir hayt kami.....let me introduce you guys my best friend Muhammad Azfar Bin Che Yusof....






its him azfar
kfc time.......

No comments:

Post a Comment