Thursday 20 October 2011

bukan ku tak sudi


kini life aku x mcam dulu..dulu ade orang yang aku sayang..dan ade orang yang sayang kt aku..tp kini dah berubah...dah tak de sape2 lg yg sayang aku...hurm..family2 aku memg la sayangkan aku..maksud aku...my love...faham2 la sendri ye...bile tak de orang yg istimewa dlm hdup aku,,aku rse sunyi...sepi...sedih jew...skg ni aku tak boley tgk orang happy...aku pown tak taw npe...bile tgk orang happy...aku rsew sunyi sangt2 sbb aku da tak de sape2 yg boley aku paggil SAYANG , BABY , BUCUX , MANJEW......klau dulu....ade jg orang yang slalu kol aku, webcam ngn aku...gaduh2 manjew ngan aku tpi skg tidak lagi...aku sedih sangat2...memang susah untuk aku lupakan dia....sekrang ni die dah kahwen...ahad ni kendri kahwen die...die ade jemput aku...aku mungkin tak dpat datang...sebab pertama jauh..sebab yang kedua aku tak boleh tengok die...aku tkowt kalau pergi kendri kahwen dia aku akan menangis tak henti....sebab aku masih sayangkan die....aku masih rindukan die....die segala-galanya dalam hdup aku....mse aku dlm hbungan dengan die...aku happy sangat...tp skg hati aku ni kosong tiada sape2 lg...kosong bagaikan tidak berpenghuni....sampai sekrang aku masih ingat kenangan aku dengan die...die ade bg taw kt aku yg die nk truskn hubngan ni wlaupown die da kahwen...tp aku menolak...sbb aku x nak istri die tau prngai die...aku tak sanggup nk lukakan orang yang sayangkan die....biarlah aku undurkan diri demi kebahagiaan die...yang cuma aku boleh cakap...aku doakan die bahagia hingga akhir hayat....dan aku akan merindui dia selama2nya,....tiada lagi panggilan sayang , baby , bucux , manjew...tiada lagi webcam dan skype , tiada lagi msej dri die ,tiada lagi orang yang kol aku tiap2 malam ,dan aku lpas ni tidak lagi bngun pagi kol pagi2 kejutkan die pergi keje....semua tu hanya tinggal kenangan.....................biar kan kenangan tu jadi sebuah memori yang indah dalam hidup aku buat selam-lamanya........dan aku masih sayangkan dia sehingga sekrang...dia tiada penggantinya...........



i need my own space rite now..just leave me alone....






No comments:

Post a Comment