Thursday 4 August 2011

first time puasa tanpa mama dan abah

Alhamdulillah, hari ni hri keempat aku berpuasa dan puasa kali ni bulan puasa yg kedua aku berpuasa tanpa keluarga aku disisi tanpa mam dan abah aku..pada permulaany berpuasa tanpa mama dan abah memang terasa sangat sebb aku fkir mcm mna la aku nk bngun bersahur sbb stiap kali puasa mama aku yang kejutkan aku untuk bersahur..pertama kali bersahur dan puasa tanpa mama dan abah memang sukar untuk aku..tapi tak ape,aku ade kawan2 yang boleh harap dan dipercayai,sehingga sekrg aku dapt melakukannya tanpa pertolongan dari mama dan abah aku..dan aku juga mampu berdikari mcam orang lain.hurm...pertama kalinya berpuasa tanpa mama dan abah membuatkan aku rindu sgt kat dorang,sbb selalunya ku pergi bazaar ngn dorang tpi kali ni aku g ngn kawan2..rasa mcm tk lengkap dlm hidup aku klau tk pergi bazaar dengan dorang...setelah setahun aku kt sni,akhirnya aku dapt sesuaikan diri dengan kwn2 aku kt sni..

No comments:

Post a Comment