Thursday, 25 August 2011

jawapan yang pasti

kenapa kiter rase sedih sangat ek?sepatutnye happy sebab dah nak rayew kan..orang lain happy jer nak rayew..tapi kiter rasew sedih plak...pelik betol la...rasew hiba menyelubungi diri kiter?ape yang tak cukup lagi ni?rasew macam ade hilang 'something' tapi kiter tak taw hilang ape...rasew macam tak cukup sesuatu la...puasew penuh je..tapi ape yang tak cukup lagi ek? BENDA apew yang tak ade lagi...tak lengkap...resah hati ni tak hilang lagi,nape ye?apakah maksud disebalik perasaan ni?apa yang menggagnggu fikiran kitr sebenarnye ni? ya allah,,kau berikanlah jawapan kepada hamba mu yang kerdil ini..hanya kau saja yang tahu maksud disebaliknya...baring tak kena, tidur tak kena..wat keja tak kena..keman-mana saja kiter pergi mesti ade jer rase yang tak kena...wat keje pown dah tak betul...hilang cinta????huh tak pasti la plak...ok-ok jer sebelum ni, tak gaduh ape pown...ape yang tak kena lagi ni ngan kiter ni?pening la macam ni....eeerrrrmmm....

*masih menanti jawapan yang pasti*

No comments:

Post a Comment