Friday 12 August 2011

masih mencintaimu... :'(

Benar katew orang,memang sukar untuk melupakan cinta pertama kita..memang sukar untuk melupakan orang yang pernah kita sayangi , cintai dan kasihi ..sukar untuk melupakan dia dari kotak fikiran aku..walaupun aku dengan dia sudah 5 bulan berpisah tapi sukar untuk aku lupakan gelak ketawa dia ketika dia denga aku gembira dulu..dia seorang yang 'caring' , baik hati , soft spoken , jujur , ikhlas dan sayang aku sangat2..tapi tu  semua hanya tinggal kenangan..sekarang ni dia sudah jadi milik orang lain..milik orang yang lebih berhak memerlukan daripada aku...aku tidak boleh lari dari merindui dia sebab aku akan dan terpaksa jumpa atau terjumpa dengan dia sebab aku dengan dia belajar di tempat yang sama.,.aku masih sayang kan dia..sayang dia sangat2..susah untuk dapat orang yang seperti dia..bila aku terjumpa dengan dia aku nak jew cakap yang aku masih sayang kan dia dan aku memang tak boleh dapat lupakan dia walaupun aku da ade orang lain..tapi biar la aku simpan je semua tu..aku 'happy' bila lihat die dengan orang yang dia sayang sekarang ni..bila die 'happy' aku pown turut 'happy'; juga...aku turut menumpanh kebahagiaan die..dan aku harap orang yang dia sayang tu akan menyayangi die dengan sepepnuh hati..aku tak nak tengok hati die hancur wat kali kedua...aku harap orang yang die sayang tu akan jujur dan ikhlas menjadi pasangan die...apa yang boleh aku cakap kat sini...AKU MASIH CINTAKAN DIA!!!!!

No comments:

Post a Comment