Tuesday, 16 August 2011

teringat hari raya msa kecik2 dulu ;)

hahaha....hari raya tinggal lagi dua minggu je kan..kiter teringat raya biler kiter kecik2 dulu..waktu tu best sangat dengan suasana kampun, bunyi mercun dan meriam...dapat duit raya...lagu2 raya time tu pown best jugak..tapi sekarang nie umor kiter dah 19 tahun...tapi sekarang semuanya berubah,da tak de sangat suasana macam dulu2 tu...kemeriahan memasang pelita pown da kurang sekrang ni kan...lagu2 raya pown da tak macam dulu...tak best dah lagu raya sekarang ni..keadaan dah berubah...dulu mse kiter kecik2 dlu dapat duit raya banyak tapi sekarang ni duit raya kurang dapat :( hehehe....sebab kiter da besar.hehehe...ingat lagi mase kecik2 dulu,kiter ngan sepupu2 kiter pergi beraya ramai2 sebelah rumah tok kiter...hehehe..pergi rumah tu bukan sebab nk beraya tapi sebab nak duit raya jer...pas tu kumpul banyak2 duit tu kira sape kumpul duit raya paling banyak..hehehe..pada malam tu plak.main mercun dan bunga api...best sangat2.,...kiter rasew nak balik kiter nak balik zamn kiter kecik2 dulu la..rindu sangat2 zaman tu...zaman dimana baru kenal erti hidup..



SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN

tulus ikhlas dari,

azlan_kiedo :)

No comments:

Post a Comment