Friday 5 August 2011

tapi malu.....

aku dah lama tgk budak ni..aku suka kt dia...hurm muka dia ley tahan la...dan aku jg kenal dia ni,dia satu kampus ngan aku jadi memang tiap2 hari la aku akan terjumpa ngan dia...lagipun dia ni roomate kawan baik aku so lagi senang la kan...hurmmm...dia ni da semster 4 klau tak silap aku la...huhuhu...first time aku jumpe die,aku dah mula suka kat die tapi aku bru je knal die tu tak kan trus ske kan..so aku cube kenal rapat ngan die ni (tak la rapat sgt) so bila da lame aku kenal dia makin lama persaan suka tu makin bermain dalam hati aku ni...tapi aku tak taw la nak bg taw kt die tu cm ne,aku suke kat die sgt2 la..hurm...suke sgt...hehehe....yang tak bestnye die tu da ade orang yang die sayang conform2 la aku kena reject kan...dan die ni bkan satu course ngan aku die ni course lain so agak susah ckit la..tapi aku ske tgk muke die sbb bagi aku muke die ni manis dan klau dia senyum sgt comel..huhuhu...tinggi dia ni lebih kurang aku la and bdan die ni hurmm ley tahan la...sesuai la ngan ketinggian die kan..aku tak taw la nk bag taw kt dia yang aku suke kt die...sush la...hurmmmm....

No comments:

Post a Comment