Tuesday, 23 August 2011

keriuhan bermain mercun di hostel...

hahaha....best sangat dengar kemeriahan bunyi mercun....dum..dam...dum..dam....best sangat tengok gelagat kawan2 level kiter main mercun...lawanmercun ngan hostel sebelah plak tu...mak aaaiiii da mcam dok kat afghanistan da ni ha...kemeriahan yang memecah sunyi untuk menyambut hari raya...hehe.berdentum dentam bunyi mercun kat hostel kiter ni,bukan main lagi dorang ni man mercun,.ish3....taw la raya da nak dekat tapi jangan la excited sangat sampai main mercun dekt hostel ni ha..kang tak pasal2 masing2 beraya kat hospital plak...kadang2 bunyi mercun ni sampai ganggu kiter nak tidor jer..bila pak guard datang cabut lari pas tu masing2 x ngaku main mercun...ish4.....teruk-teruk...ape punyer tttuuurrr!!!! :)

No comments:

Post a Comment